fredag 4 april 2014

Renata och reflektioner

Hej,

Denna vecka berättar eleverna i bloggen om en bra sak de lärt sig under veckan och en kul sak som de gjort. 

Robert: Det var roligt att lära mig klockan. Jag har byggt pussel under veckan och det var kul.

Leo Lukas: Jag har vunnit massor med kulor och lärt mig att spela bättre. På lektion har jag lärt mig digitala klockan.

Siri: Jag tyckte det var roligt att gå på skolbio. Jag har blivit bättre på klockan.

Tuva: Roligt med skolbio. Jag har blivit bättre på digitala klockan.

Isaac: Jag har lärt mig att presentera, beskriva och ta emot respons. Det var roligt att gå på skolbio.

Elsa: Jag tyckte det var roligt med skolbio. Jag har lärt mig mera om digitala klockan.

Charlotte: Jag har lärt mig mera om klockan. Det var jätte kul att gå på skolbio.

Erik: Jag tyckte det var roligt när vi gjorde reklamskyltarna. Jag har lärt mig mera om klockan.

Carl: Det var kul att vara på skolbio. Jag har lärt mig mera om klockan.
Ida: Jag har lärt mig bättre tal från 0- 10 000. Det var kul att spela instrument på musiklektionen.

David: Jag tyckte det var roligt att gå på skolbio. Jag har lärt mig märken på SO.

Amanda: Jag har lärt mig bättre digitala klockan. Det var kul att gå på skolbio.

Katarina: Jag tyckte det var roligt att gå på skolbio. Jag har lärt mig mera om reklam.

Bernadina: Jag tyckte det var roligt att gå på skolbio och lära mig mera om digitala klockan.

Vilgot: Jag tyckte det var roligt att gå på skolbio. Jag har lärt mig mera om miniräknarna.

Love: Jag har lärt mig mera om miniräknaren. Jag tyckte det var roligt att gå på skolbio.

Robin: Jag har lärt mig mera om multiplikation. Det var roligt att gå till skolbio. 

Nathan: Jag lärde mig mera om miniräknare. Jag tyckte det var roligt att gå till skolbio. 

Freja: Jag tyckte det var roligt att gå på skolbio och jag har lärt mig mera om miniräknare.

Maja: Skolbion var roligt och jag har lärt mig klockan.


Eleverna ville också att vi (Linda och Felix) reflekterar över veckan som gick och självklart ville vi det! 

Felix: Jag tycker det har varit kul att se så många spela kula ute på rasten. Jag har varit imponerad över hur duktiga eleverna varit på att lära sig klockan.

Linda: Jag har varit imponerad över hur duktigt eleverna har presenterat sina reklamer och reflekterat över andras. Jag är glad att eleverna koncentrerar sig så duktigt under lektionerna men framförallt under nationella proven!

Trevlig helg!

Linda och Felix

Nedanför hittar ni bildet från veckan som gick.
 Renata inspirerade oss inför sommarexpeditionen.

 Eleverna presenterade sina reklamer och fick återkoppling av varandra.

 Eleverna har även denna vecka förberett trevliga idrottslektioner.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar